آمار و ارقام ایمیل مارکتینگ در سال ۲۰۱۷
طبق گزارش جدید شرکت Adobe، مردم ایمیلهای خود را ۲۷ درصد کمتر از سال قبل چک میکنند. احتمال بازگشایی و خوانده شدن ایمیلهای مرتبط با کار نسبت به سایر ایمیلها بیشتر است. اغلب مردم پس از حضور در محل کار، ایمیلهای خود را چک میکنند. ۲۶% از افراد شرکتکننده در نظرسنجی میگویند که بعد از کار، ایمیل خود را چک نمیکنند. این آمار و ارقام میتواند به شما در بهینهسازی نوع ایمیل و زمان ارسال ایمیل کمک کند.
ایمیلهای ,ایمیل ,ایمیل مارکتینگ منبع
درباره این سایت