آمار‌ و ارقام ایمیل مارکتینگ در سال ۲۰۱۷


ایمیل مارکتینگ

طبق گزارش جدید شرکت Adobe، مردم ایمیل‌های خود را ۲۷ درصد کمتر از سال قبل چک می‌کنند. احتمال بازگشایی و خوانده شدن ایمیل‌های مرتبط با کار نسبت به سایر ایمیل‌ها بیشتر است. اغلب مردم پس از حضور در محل کار، ایمیل‌های خود را چک می‌کنند. ۲۶% از افراد شرکت‌کننده در نظرسنجی می‌گویند که بعد از کار، ایمیل‌ خود را چک نمی‌کنند. این آمار و ارقام می‌تواند به شما در بهینه‌سازی نوع ایمیل‌ و زمان ارسال ایمیل کمک کند.

ایمیل‌های ,ایمیل ,ایمیل مارکتینگ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

قیمت، نرخ و هزینه کلاس های تدریس خصوصی اینتر موزیک / Inter-Music خدمات بهینه سازی سایت derakhte danesh شعر ها و ترانه ها/ رستم رسولي ایران گرافیک فروش پروفیل،میلگرد و آهن Naghmalar