اولین هدف کمپین آگاهی از برند: افزایش ترافیک وبسایت

اهداف آگاهی از برند: افزایش ترافیک

اصلی‌ترین هدف از ایجاد کمپین آگاهی از برند، افزایش ترافیک وب‌سایت است. در حقیقت، شما قصد دارید با استفاده از این روش، مخاطبان را به صفحه اصلی وب‌سایت، صفحه بلاگ یا صفحه محصولات و خدمات هدایت کنید. اما اگر مردم اساسا برند شما را نشناسند یا راهی برای آشنایی با خدمات شما نداشته باشند، چگونه می‌خواهید این کار را انجام دهید؟

صفحه ,برند ,آگاهی ,کمپین آگاهی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هر چی که بخوای تجهیزات رستوران پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان توپولوفروشنده شلف دونی پایگاه مقاومت بسیج شهید دستغیب (ره) طراحی اپلیکیشن و طراحی فروشگاه اینترنتی ایران بلاگ